patrick-hendry-edguygu93yw-unsplash-1-1

Streso mažinimas: kaip įveikti stresą egzaminų metu?

Egzaminų laikotarpis tiek abiturientui, tiek ir studentui gali būti įtemptas laikotarpis, todėl normalu, kad tokiu metu jaučiamas nerimas, nuovargis, laiko trūkumas ar kiti nemalonūs simptomai. Šie simptomai apibūdina vieną labai svarbią frazę – stresas.

Jis pasireiškia daugumai žmonių ir įvairiausiame amžiuje. Laikui bėgant stresą sukelia vis kitokie veiksniai ir baimės, todėl ir būdų kaip jį valdyti yra įvairiausių. Vienas jų, kokybiškas poilsis gamtoje, artimų žmonių apsuptyje. Tai tokia aplinka, kurioje galima užmiršti kasdienes problemas bei pasinerti į atpalaiduojančius gamtos garsus. Gali atrodyti, kad gamtoje išbūti atsiribojus nuo kasdienės aplinkos gali būti nuobodu, tačiau galima užsiimti įvairiausiomis pramogomis, kurios ne tik atpalaiduos, bet ir supurtys nuo pagrindų.

 

  • Maisto gaminimas. Daug kas žino, kad skaniausias maistas – tai ant laužo kepti patiekalai. Kepimo procesas gali suartinti žmones bendravimui ar išsipasakojimui. Gardus kvapas bei laužo spinduliuojama šiluma ramina kūną bei suteikia malonių emocijų.
  • Aktyvus poilsis. Esant gamtoje geras laikas prajudinti kartais užsisedėjusius kaulus bei pratampyti raumenis, kad šie būtų sveikesni. Norint tai padaryti dažniausiai užtenka kamuolio, su kuriuos ir prasideda vaikystėje žaisti žaidimai, kurie ne tik sukelia gausybę malonių emocijų, tačiau ir priverčia prajudinti raumenis. Norintiems kažko ekstremalesnio patariama pabandyti pasiplaukiojimus baidarėmis. Jų metu galima puikiai pasimankštinti bei prikaupti puikių emocijų ilgam. Daugiau informacijos – baidarės Vilnele.

 

  • Nakvynė gamtoje. Praleidus kupiną emocijų dieną gamtoje galima apsistoti ten ir per naktį. Gamtos nakties garsai, medžių ošimas bei aklina tamsa priverčia pasikliauti visais žmogaus pojūčiais, kas puikiai atpalaiduoja tiek kūną, tiek ir mintis.