1243-0-b1905

Sotūs ir sveiki pietų užkandžiai dirbantiems statybose

Lengva įstrigti mitybos rutinoje, o ypač ruošiant maistą, kurį nešamės į darbą. Tačiau šioje srityje apsileisti nevertėtų. Juk darbe išeikvojame daug energijos, norėdami išlikti žvalūs ir geros nuotaikos privalome tinkamai maitintis ir rinktis maistą, iš kurio gautume maksimalią naudą. Dirbantiems statybų aikštelėje tai ypatingai svarbu. Juk fizinis darbas lauke reikalauja ištvermės. Be to, maistingi ir gardūs pietūs tampa puikiu stimulu tęsti darbus visomis jėgomis ir užbaigti juos laiku. Jei nusprendėte peržiūrėti savo darbinių užkandžių meniu ir įtraukti į jį vieną kitą gerą receptą, šis sąrašas kaip tik jums.

Sotūs ir sveiki užkandžiai, kuriuos verta turėti pietų komplekte statybininkams

Traškios vištienos užkandis

Šį užkandį labiausiai tinka gaminti tiems, kurie mėgsta pietus į darbą pasiruošti iš vakaro. Ingredientai: 1 arbat. šaukštelis žemės riešutų sviesto (nesaldinto), 1 česnako skiltelė, šaukštas miltų, šlakelis sojų padažo, 2 arbat. šaukšteliai citrinų sulčių, apie 300 g vištienos krūtinėlės be odelės. Įkaitinkite orkaitę iki 180ºC. Kepimo popieriumi išklokite kepimo skardą. Kol orkaitė įkais, galima paruošti mėsą. Tuomet dubenyje riešutų sviestą išmaišykite kartu su miltais, sojų padažu ir citrinų sultimis, į masę galiausiai sudėkite pertrintą česnaką ir vėl viską išmaišykite. Jei riešutų sviestas pernelyg kietas, įpilkite nedaug vandens. Norimo dydžio gabalėliais supjaustytą vištienos filė sudėkite į padažą ir permaišykite. Vištieną jau galite dėkite ant kepimo popieriaus. Kepkite 8-10 minučių, kol gabalėliai apskrus. Vištieną naudokite sotiems sumuštiniams pagardinti, valgykite ją su duona ar ryžiais.

Avižų košė su obuoliais ir mėlynėmis

Šis receptas tiks tiems, kurie nemėgsta pusryčiauti prieš darbą ir darbe valgo lengvesnius pusryčius arba priešpiečius. Patiekalą galima pasigaminti iš vakaro arba ryte. Avižų košei reikės: 200 g avižų dribsnių, 1 arbat. š. cinamono, 200 ml obuolių sulčių, 4 vidutinio dydžio obuolių, 200 g mėlynių (arba šilauogių). Į dubenį supilkite avižų dribsnius, suberkite cinamoną ir supilkite obuolių sultis, viską gerai permaišykite. Tuomet sudėkite smulkiai sutarkuotus obuolius, suberkite mėlynes ir košę gerai permaišykite. Košė praturtins jūsų organizmą vitaminais, o avižos lengvai virškinsis, todėl jausitės energingi, žvalūs.

Vegetariški ritinėliai

Reikalingi ingredientai: 200 g pievagrybių, šaukštas alyvuogių aliejaus, poras, 2 skiltelės česnako, šaukštas garstyčių, 30 g migdolų, 60 g čederio sūrio, kiaušinis, lavašas, žiupsnelis druskos. Smulkiai supjaustykite pievagrybius ir porus, sudėkite juos į įkaitintą keptuvę ir gerai apkepinkite. Tuomet į keptuvę sudėkite susmulkintus česnakus, garstyčias ir įmuškite kiaušinį, skaninkite masę druska. Maišykite ir kepinkite tol, kol nauji produktai apkeps. Įjunkite orkaitę ir kol ji įkais, sudėkite į paruoštą masę susmulkintus migdolus ir smulkiai supjaustytą čederio sūrį ir viską vėl išmaišykite. Jei masė pernelyg sausa, įpilkite šiek tiek aliejaus, taip pat pagal skonį galima įspausti šiek tiek citrinos sulčių. Vyniokite paruoštą masę į lavašą. Kepkite suktinukus iki 180ºC įkaitusioje orkaitėje apie 10-15 minučių. Iškeptus suktinukus galima iš karto supjaustyti vieno kąsnio griežinėliais, kad darbe būtų patogiau valgyti.